środa, 18 maja 2016

Psychologia służy nam wszystkim!

Kochani!

W mojej głowie od zawsze wiele się działo. Lubię czytać, obserwować, wyciągać wnioski. Proste sytuacje społeczne zawsze były dla mnie źródłem moich małych badań i eksperymentów. Zafascynowana ludźmi, ich głębokimi procesami psychicznymi, motywacją i psychopatologią wylądowałam na studiach psychologicznych, na których zanurzam się w czeluściach ludzkiej psychiki. Moje szczególne zainteresowania skupiają się wokół tematyki patologii relacji i więzi partnerskiej, autodestruktywności, zaburzeń afektywnych i osobowości, zaburzeń odżywiania i zaburzeń okołoporodowych. Bardzo bliska jest mi tematyka psychologii kobiety - czuję się stuprocentową, dumną kobietą i tę kobiecość uwielbiam w sobie pielęgnować. W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółmi, idę do kina, podróżuję. Po studiach pragnę pomagać innym pracując jako psychoterapeuta. 

Na moim blogu poruszam tematy problemów, które dotykają nas wszystkich. Chcę udowodnić, że psychologia nie jest "czarną magią", pseudonauką czy stosem abstrakcyjnych pojęć. Psychologia służy nam wszystkim! Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie. Życzę miłej lektury!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz